<p style="text-align:center;"> </p><p style="text-align:center;">För att göra dagens inlägg lite mer positiva så vill jag dela med mig av några härliga bilder som dök upp i dagens mailkorg - Louis Vuittons kampanj för den ikoniska Capucines väskan som sedan 2013 har varit en signaturmodell hos modehuset. Väskan har fått sitt namn från Louis Vuittons första butik (år 1854) på Rue Neuve-des-Capucines i Paris. Denna säsong, vilket ni kan se på bilderna, är det en "<i>fresh vibrant</i>" och monokrom look som gäller på väskan. Färgerna "<i>rose, dragon fruit och banane</i>" bör läggas på minnet om du är sugen på att kopiera trenden själv. Du hittar väskan <a target="_blank" rel="noopener noreferrer" href="https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/capucines-mm-capucines-010431">här</a></p><p style="text-align:center;">Jag älskar kampanjen och även om team Louis Vuitton förmodligen inte har planerat det (eftersom man normalt sett fotar sin kampanj månader innan själva lanseringen) så passar den rätt bra in i tiden. I denna lockdown och corona situation som vi just nu är i så tycker jag ändå att man får man en härlig känsla när man ser bilderna. Jag tänker på vår, lediga dagar och fina vårlooks. Ja, exakt så där hoppas jag gå klädd om inte allt för länge...</p><p style="text-align:center;"><i>Louis Vuittons latest campaign with the Capucine bag. Focus on a fresh vibrant and monochrome look in the tones of "rose, dragon fruit och banane". These photos were exactly what I needed in my mailbox today... some inspiration for the "life" after corona times.</i></p>