<p style="text-align: center;"> <br /> <em>Photo courtesy of Louis Vuitton & Craig McDean</em></p> <p style="text-align: center;">Voila! Lite onsdagsinspiration...</p> <p style="text-align: center;">Idag vaknade jag till denna fantastiska kampanj av <strong>Louis Vuitton</strong> som dök ner i min inkorg. En kampanj med så mycket energi, lycka och kreativitet att den fick mig att le hela morgonen - precis vad man behöver i dessa tider! Kombinationen av mode och det lekfulla tror jag är <em>key to success,</em> det blir bara viktigare och viktigare att skapa lättsamma kampanjer som människor kan relatera till. Den här kollektionen presenterades under Cruise 20-21 (det vill säga i butik nu!) och går under namnet "Game on". Genom att inkludera hjärtan i kollektionen så vill man uppnå en "<em>lighthearted adventure</em>" tillsammans med den franska skådespelerskan Léa Seydoux som i bilderna hoppar in i en fantasi-illusion. Ja, jag är kär i denna kampanj!</p> <p style="text-align: center;">Högst upp på min önskelista? <em>hjärtformade väskan & kortspelet!</em></p> <p style="text-align: center;">Louis Vuitton ♥</p> <p style="text-align: center;"><em><span lang="en">Today I woke up to this fantastic campaign by Louis Vuitton... A campaign with so much energy, happiness and creativity - just what we need in these times! The combination of fashion and the playfulness is key to success, it just gets more and more important to create campaigns that people can relate to. This collection was presented during Cruise 20-21 (yes, in stores now!) and goes by the name of "Game on". By including hearts in the collection, Louis Vuitton wanted to achieve a "lighthearted adventure" together with the French actress Léa Seydoux who in the pictures jumps into a fantasy illusion. </span></em></p> <p style="text-align: center;"><em> </em></p>